Dane kontaktowe

Nazwa firmy: GoGlobal

Biuro:
ul. Narutowicza 1 (wejście przez sklep elektryczny)
90-105 Łódź

Siedziba i adres do faktur:
Uzdrowiskowa 18,
91-615 Łódź

Adres email: info@goglobal.pl

Strona www: www.GoGlobal.pl

Tel.:  +48 42 288 12 14
Fax: +48 42 288 12 04

Godziny pracy:
Poniedziałek - Piątek: 11 - 17
Sobota - tylko po wcześniejszym umówieniu się


Aktualności

2017.10.06
Rozpoczęliśmy rekrutację na nowy sezon.
Zapraszam na naszą stronę na FB, gdzie będziemy publikować nowości, jak równieżdo działu z ofertami pracyaktualnymi promocjami
2017.01.13
Jeśli chcesz być na bieżąco z aktualnościami, odwiedzaj nasz Fanpage
Od dłuższego już czasu tylko tam publikujemy najświeższe informacje.
2016.09.28
Loteria wizowa DV-2018 startuje 4 października. Polacy kolejny raz mogą brać w niej udział. Wnioski będzie można rejestrować do 7 listopada.
2016.03.16
19 marca w Łodzi odbędzie się spotkanie przedstawiciela amerykańskiej organizacji oraz reprezentanta pracodawców z rejonu Ocean City ze studentami.

Wszystkie osoby, które chciałyby spędzić lato w Ocean City, prosimy o kontakt z biurem do piątku 18 marca do godz.17-ej.
2016.03.10
Studentów z Warszawy zapraszamy dzisiaj do naszego stoiska na Targach Absolvent Talent Days na Stadionie Narodowym w godz. 10-17.

Tym samym biuro w Łodzi będzie czynne tylko online.
2016.03.08
Dzisiaj ponownie gościmy we Wrocławiu. Tym razem na targach Absolvent Talent Days.
Zapraszamy do naszego stoiska w Hali 100-lecia w godz. 10 - 17.

Tym samym biuro w Łodzi jest czynne tylko online.
2016.03.01
W tym tygodniu ponownie odwiedzamy Kraków i Warszawę.
Przyjdź! Czekamy na Ciebie w naszych biurach w Business Linkach w godz. 14-18.30 Kraków: środa, 2 marca, ul. Mogilska 65, 4p. i Warszawa: piątek 4 marca, Mokotowska 1, 12p.

W tych dniach biuro w Łodzi będzie czynne tylko online.
2016.03.01
Dzisiaj zapraszamy do naszego stoiska na Dniach Kariery do Hali 100-lecia w godz. 9 - 17.

Biuro w Łodzi w tym dniu będzie czynne tylko online.
2016.02.23
W tym tygodniu ponownie odwiedzamy Kraków, Wrocław i Warszawę.
Przyjdź! Czekamy na Ciebie w naszych biurach w Business Linkach w godz. 14-19, Kraków: środa, 24 lutego, ul. Mogilska 65, 4p. Wrocław: czwartek, 25 lutego, Rzeźnicza 28/31, 3p. i Warszawa: piątek 26 lutego, Mokotowska 1, 12p.

W tych dniach biuro w Łodzi będzie czynne tylko online.
2016.02.17
W piątek 19 lutego będziemy gościć w Warszawie. Spotkasz nas w biurze Business Link przy ul. Mokotowskiej 1 (Zebra Tower) w godzinach od 14 - 19. Zapraszam.

Tym samym biuro w tym dniu w Łodzi będzie nieczynne. Prosimy zatem o kontakt telefoniczny lub mailowy.
2016.02.16
18 lutego jesteśmy w biurze we Wrocławiu. Zapraszam do Business Linku ul. Rzeźnicza 28/31 w godz. 14-19.
Biuro w Łodzi w tym dniu będzie nieczynne. Poszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
2016.02.15
17 lutego jesteśmy w biurze w Krakowie. Zapraszam do Business Linku ul. Mogilska 65 w godz. 14-19.
Biuro w Łodzi w tym dniu będzie nieczynne. Prosimy o kontakt mailowy lub telefonic
2016.02.10
W piątek 12 lutego będziemy gościć w Warszawie. Spotkasz nas w biurze Business Link przy ul. Mokotowskiej 1 (Zebra Tower) w godzinach od 14 - 19. Zapraszam.

Tym samym biuro w tym dniu w Łodzi będzie nieczynne. Prosimy zatem o kontakt telefoniczny lub mailowy.
2016.02.10
11 lutego jesteśmy w biurze we Wrocławiu. Zapraszam do Business Linku ul. Rzeźnicza 28/31 w godz. 14-19.
Biuro w Łodzi w tym dniu będzie nieczynne. Poszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
2016.02.10
10 lutego jesteśmy w biurze w Krakowie. Zapraszam do Business Linku ul. Mogilska 65 w godz. 14-19.
Biuro w Łodzi w tym dniu będzie nieczynne. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
2016.02.02
4 lutego jesteśmy w biurze we Wrocławiu. Zapraszam do Business Linku ul. Rzeźnicza 28/31 w godz. 14-19.
Biuro w Łodzi w tym dniu będzie nieczynne. Poszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.
2016.02.02
3 lutego jesteśmy w biurze w Krakowie. Zapraszam do Business Linku ul. Mogilska 65 w godz. 14-19.
Biuro w Łodzi w tym dniu będzie nieczynne. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
2016.01.26
W czwartek 28-go stycznia ponownie gościmy we Wrocławiu.

Tym samym biuro w tym dniu w Łodzi będzie zamknięte. Prosimy zatem o kontakt telefoniczny lub mailowy.
2016.01.26
W środę 27-go stycznia będziemy gościć w Warszawie. Tym samym rozpoczynamy regularne wizyty również w stolicy, bo o to nas prosiliście. Spotkasz nas w biurze Business Link przy ul. Mokotowskiej 1 (Zebra Tower) w godzinach od 15 - 19.30. Zapraszam.

Tym samym biuro w tym dniu w Łodzi będzie czynne tylko do godz. 12-ej. Prosimy zatem o kontakt telefoniczny lub mailowy.
2016.01.20
W czwartek 21-go stycznia ponownie gościmy w Krakowie. Tym razem spotkasz nas w biurze Business Link przy ul. Mogilskiej 65 w godzinach od 14 - 19. Zapraszam.

Tym samym biuro w tym dniu w Łodzi będzie zamknięte. Prosimy zatem o kontakt telefoniczny lub mailowy.
2016.01.12
Chcesz spędzić wakacje w USA, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Słyszałeś o programach Work & Travel i Camp, ale nie wiesz, który wybrać, by jak najlepiej wykorzystać czas i zainwestowane pieniądze? Dokąd pojechać? Jaką ofertę pracy wybrać? Co z wizą?, itp., itd.
Na te i inne pytania chętnie odpowiemy Ci w czwartek, 14 stycznia. Przyjdź! Czekamy na Ciebie w Fabryce Sensu ul. Benedykta Polanka 21/4 w godz. 15-19. Tak jak zapowiadaliśmy, dla Twojej wygody, gościmy we Wrocławiu regularnie. Wszystkie formalności będziesz mógł załatwić na miejscu. Zapraszam www.goglobal.pl
W związku z tym w czwartek w Łodzi biuro będzie nieczynne.
2015.12.14

 Chcesz spędzić wakacje w USA, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?

Słyszałeś o programach Work & Travel i Camp, ale nie wiesz, który wybrać, by jak najlepiej wykorzystać czas i zainwestowane pieniądze? Dokąd pojechać? Jaką ofertę pracy wybrać? Co z wizą?, itp., itd. Na te i inne pytania chętnie odpowiemy Ci w czwartek, 17 grudnia.

Przyjdź! Czekamy na Ciebie w Cluster Cowork, ul. Skłodowskiej 5/3 w godz. 12-18.30.

Dla Twojej wygody, od teraz będziemy gościć w Krakowie regularnie. Wszystkie formalności będziesz mógł załatwić na miejscu. Zapraszam www.goglobal.pl

2015.12.08

10 grudnia jesteśmy we Wrocławiu. Można przyjść i spokojnie porozmawiać o wakacjach w USA w ramach programów Work & Travel czy Camp.

Czekamy na Was w Fabryce Sensu, ul. Benedykta Polaka 21 w godz. 12-19. Zapraszam!

2015.11.22
25-go listopada gościmy w Szczecinie na targach pracy organizowanych na Uniwersytecie Zachodniopomorskim na Wydziale Technologii i Inżynierii Chemicznej, Al. Piastów 42.
Zapraszamy.
2015.11.21
24-go listopada zapraszamy do Hali 100-Lecia na targi Career Expo.
2015.11.20
23-go listopada zapraszamy do naszego stoiska na targach Career Expo w Krakowie.
2015.11.13
Studentów z Poznania zapraszamy do naszego stoiska na Absovent Talent Days już 17 listopada.
We Wrocławiu będziemy 18 i 19 listopada na Uniwersytecie Ekonomicznym na targach Travel for Experience. Zapraszamy wszystkich studentów zainteresowanych wakacyjnymi wyjazdami do USA.
2015.11.03
Zakończyliśmy rejestrację wniosków. Wszystkim uczestnikom życzymy szczęścia w losowaniu.
Wyniki będzie można sprawdzać od 3 maja.
2015.10.20
Rozpoczynamy rekrutację na program Work & Travel oraz Camp.
Tej jesieni odwiedzimy wiele miast: m.in Kraków, Gdańsk, Białystok, Warszawę, Poznań a także Wrocław. Będziemy gościć na różnych targach pracy.
Szczegółowy plan naszych wizyt najdziesz na naszym profilu FB.
Zapraszamy do naszego stoiska.
2015.09.30
Właśnie opublikowano długo wyczekiwany regulamin nowej edycji Loterii Wizowej DV-2017.
Polska ponownie znalazła się w gronie krajów biorących w niej udział.
Zapraszamy do losowania z nami!
2015.07.01
Od 1 lipca do 31 października biuro będzie działać wyłącznie online.
Prosimy więc o kontakt mailowy z biurem.
2015.06.15
Zakończyliśmy rekrutację na program Work & Travel 2015.
Wszystkim studentom życzymy udanych wakacji i samych pozytywnych wrażeń z pobytu w Stanach. Dziękujemy tym, którzy wybrali naszą ofertę.
 
2015.03.23
25 marca gościmy ponownie w Warszawie. Tym razem na Dniach Kariery w Pałacu Kultury.
Zapraszamy wszystkich na nasze stoisko.
2015.03.14
17 marca będziemy gościć we Wrocławiu na targach Career Expo.
Zapraszamy wszystkich studentów do odwiedzin naszego stoiska w Hali Stulecia.
2015.03.13
Studentów z Łodzi i okolic zapraszamy do naszego stoiska na targach Career Expo, które odbędą się w Hali Expo już w poniedziałek 16 marca.
2015.03.07
Studentów z Trójmiasta i okolic zapraszamy do odwiedzin naszego stoiska na targach pracy Career Expo w Gdańsku 10 marca.
2015.02.25
Rozpoczynamy wiosenny rajd po Polsce :-)
Będzie nas można spotkać m.in. w:
Poznaniu już 26 lutego na targach Career EXPO
Warszawie - 3 marca na targach pracy JOBBING w Centrum Nauki Kopernik
Krakowie - 4 marca na Targach Kariery na Wydziale Zarządzania UJ
Sosnowcu - 5 marca na Śląskich Targach Kariery na Wydziale Filologicznym UŚ

Dla Studentów zapisujących się na nasze programy podczas targów mamy specjalny prezent. Zapraszamy do odwiedzin naszego stoiska.
2014.11.23
27 listopada jeszcze raz będziemy w Krakowie.
Zapraszamy na targi Career EXPO do Hali Wisła.
2014.11.13
Studentów z Krakowa i okolic zapraszamy 18 listopada do odwiedzenia naszego stanowiska na targach pracy organizowanych na Uniwersytecie Jagiellońskim.
 
19 listopada natomiast bedziemy we Wrocławiu w Hali Stulecia na targach Career EXPO. Zapraszamy do odwiedzin  studentów z Wrocławia.
2014.10.27
28 października rozpoczynamy rekrutację na programy Work & Travel oraz Camp.
Tego dnia spotkać nas będzie można na Wydziale Matematyki i Informatyki UAM w Poznaniu. A 2 dni później - 30 października, również w Poznaniu - w hali Międzynarodowych Targów Poznańskich na targach Career Expo. 
Dla pierwszych studentów, którzy zapiszą się do programu wraz z naszymi partnerami amerykańskimi przygotowaliśmy specjalny rabat. Wypełnij już dziś
Formularz Rejestracyjny i skorzystaj z tej wyjątkowej okazji. Nie daj się wyprzedzić!

 
2014.09.19
Właśnie opublikowano regulamin nowej edycji Loterii Wizowej DV-2016.
Polska ponownie znalazła się w gronie krajów biorących w niej udział.
Zapraszamy do losowania z nami!
2014.09.08
W listopadzie będą zapraszani na spotkanie w ambasadzie zwycięzcy z numerami do 9900.
2014.08.14
Z przyjemnością informuję, że zwyciężczynią konkursu PODRÓŻ MARZEŃ została Pani Ludmiła Zaporożec i jej hasło: WORK & TRAVEL - YES, I CAN!
Serdeczne GRATULACJE!
Jednocześnie dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie.
2014.08.12
Oto numery rozpatrywane w pierwszym miesiącu Loterii DV-2015 - pażdzierniku: 8500.
2014.07.08
We wrześniu numeracja nie zmienia się i pozostaje na poziomie z sierpnia czyli do 40150.
Przypominamy, że wrzesień jest ostatnim miesiącem na załatwienie spraw związanych z Loterią DV-2014.
2014.06.09
W sierpniu odbędą się rozmowy ze zwycięzcami z numerami do 40150.
2014.05.08
Ogłoszono szczegółowe wyniki Loterii Wizowej DV-2015 w poszczególnych krajach.
Oto kilka przykładów:
Polska - 961
Australia - 1798
Niemcy - 1354
Ukraina - 4679
Rosja - 4103
Turcja - 3688
Francja - 816
Nepal - 4991
Egipt - 4988
Kamerun - 5000
2014.05.07
W lipcu będą zapraszani na spotkanie z konsulem zwycięzcy z numerami do 36300.
2014.04.30
Przypominamy, że od jutra będzie można sprawdzać wyniki Loterii Wizowej DV-2015. Przez kilka dni może być problem z dostaniem się na stronę. Dlatego też zalecamy cierpliwość i sprawdzenie wyników po majowym weekendzie.
2014.04.30
Przypominamy, że od jutra będzie można sprawdzać wyniki Loterii Wizowej DV-2015. Przez kilka dni może być problem z dostaniem się na stronę. Dlatego też zalecamy cierpliwość i sprawdzenie wyników po majowym weekendzie.
2014.04.14
Odpowiadając na liczne zapytania, z przyjemnością informuję, że rekrutacja na program Work & Travel 2014 trwa!
Do dyspozycji mamy oferty pracy również dla tych osób, które mogą rozpocząć program dopiero pod koniec czerwca/na początku lipca.

Zapraszam.
2014.04.09
W czerwcu odbędą się spotkania ze zwycięzcami z numerami do 32950.
2014.04.08
8-go kwietnia o godz. 16-ej ruszają zapisy na program International Experience Canada 2014.
Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy na stronę ambasady http://www.canadainternational.gc.ca/poland-pologne/experience_canada_experience/index.aspx?lang=pol
w celu rozpoczęcia procesu aplikacyjnego.

 

2014.03.07
W maju będą zapraszani na rozmowy do ambasady zwycięzcy z numerami do 30700.
2014.03.06
Zgłoś się do naszego programu i wygraj podróż marzeń:
kilkudniowy Rejs po Karaibach!

Więcej szczegółów znajdziesz tutaj
2014.02.16
Sprawdź nasze nowe oferty pracy m.in. w Yellowstone National Park i na Key West. Wybierz swoich 3-5 pracodawców i zapisz się już dziś!
2014.02.07
W kwietniu odbędą się spotkania w ambasadzie ze zwycięzcami o numerach do 25400.
2014.01.13
Aktualne wiadomości na temat nowych ofert pracy znajdziesz na naszym profilu na Facebooku Zapraszam.
2014.01.08
W marcu będą zapraszani na wizytę w ambasadzie zwycięzcy z numerami do 20050.
2013.12.18
Właśnie otrzymaliśmy nowe oferty pracy m.in. w dużych miastach takich jak: Chicago, Boston, Baltimore, Atlanta, Houston, o co tak często pytaliście.
Oferty te będą aktywne tylko do 27-go grudnia, tak więc należy się spieszyć.
Szczegóły tutaj

2013.12.11
W lutym na spotkanie w ambasadzie będą zapraszani zwycięzcy z numerami do 16700.
2013.12.07
Studentów z Poznania i okolic zapraszamy na Targi Work & Travel, które odbędą się 10-go grudnia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (2 piętro, gmach główny UEP) w godz. 10-15. Organizatorem targów jest Parlament Studencki UEP.
2013.12.04

Ambasada USA w Krakowie, w Polsce, jest zainteresowany gospodarzem imprezy w grudniu lub styczniu na byłych J-1 uczestników wymiany, ze szczególnym naciskiem na Work Travel Letniej. 

Jeśli ktoś z was jest zainteresowany zaproszenie do wszelkich imprez Ambasada sieci / pomocowych, uprzejmie prosimy o ...

2013.12.03
Dzisiaj pojawiły się kolejne, nowe oferty pracy w doskonałych, wakacyjnych lokalizacjach.
Sprawdź i zapisz się już teraz!
2013.11.23
Dzisiaj rozpoczynamy rekrutację na sezon 2014.
Najlepsze ceny u nas na początku sezonu.
Sprawdź!
Dodatkowy rabat możesz uzyskać
zostając fanem naszej strony na Facebooku, która właśnie dzisiaj ruszyła.
Już teraz możesz zapoznać się z pierwszymi dostępnymi ofertami pracy.

2013.01.12
Zapraszamy na Wirtualne Targi Pracy wakacyjnej w USA, które odbędą się w dniach 29-go stycznia i 4-8 lutego.
Swój udział potwierdzili renomowani pracodawcy m.in. z Californii i z bardzo popularnego wśród studentów Ocean City. Ilość miejsc ograniczona.
Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj
2012.11.28

Wczoraj uczestniczyłam w spotkaniu w Konsulacie w Krakowie z przedstawicielką Departamentu Stanu odpowiedzialną za programy cultural exchange. W związku z tym chciałam podzielić się kilkoma wiadomościami.

Po pierwsze, w imieniu Pana Briana George’a - Konsula ds. Prasy i Kultury, chciałam zaprosić...

2012.11.01
To już ostatnie dni rejestracji elektronicznych wniosków. Ostateczny termin mija w sobotę, 3-go listopada o godz. 17-ej. Jeśli zamierzasz przesłać zgłoszenie dopiero w sobotę po godz. 12-ej, prosimy najpierw zadzwoń i upewnij się, czy będziemy w stanie obsłużyć Cię na czas. Od 1-go listopada wprowadzamy też tryb nadzwyczaj ekspresowy dla niecierpliwych. Oznacza on rejestrację wniosku w ciągu 4h od przysłania kompletnego zgłoszenia.

Wydłużamy godziny pracy: w piątek (2-go listopada) biuro będzie czynne do godz. 19-ej, a w sobotę (3-go listopada) od godz. 10-ej do 17-ej.

To już ostatni dzwonek. Spiesz się!


2012.10.22
Dzisiaj o godz. 18-ej ma nastąpić dolosowanie zwycięzców. Jeśli brałaś/eś udział w Loterii Wizowej DV-2013 koniecznie sprawdź wyniki.
2012.09.18
Kolejna edycja Loterii Wizowej, w której Polacy mogą brać udział rusza 2-go października.
Nie przegap tej okazji.
2012.05.02
Pomimo długiego weekendu i problemów z działaniem strony www.dvlottery.state.gov i w związku z tym utrudnieniami w sprawdzeniu wyników, zgłaszają się już do nas pierwsi zwycięzcy :-) Cieszymy się tym bardziej, iż wśród nich są osoby, które losowały z nami.
2012.05.01
Jeśli jesteś wśród szczęśliwców - GRATULACJE! To połowa sukcesu. Teraz musisz jak najszybciej rozpocząć właściwy proces ubiegania o "Zieloną Kartę". Postępuj zgodnie z instrukcją.

Jeśli potrzebujesz konsultacji, profesjonalnej pomocy w wypełnianiu aplikacji, kogoś, kto szybko, skutecznie i bezstresowo przeprowadzi Cię przez wszystkie formalności -  biuro GoGlobal jest do Twojej dyspozycji.

Jeśli okaże się, że nie jesteś zwycięzcą nie trać nadziei. Departament Stanu przewiduje możliwość "dolosowania" 1 października 2012r.
Możesz też skontaktować się z nami i już teraz zapewnić sobie udział w następnej loterii DV-2014.
2012.04.30
Już jutro każdy z uczestników Loterii Wizowej DV-2013 będzie mógł samodzielnie sprawdzić czy został wylosowany. W tym celu należy wejść na stronę www.dvlottery.state.gov i sprawdzić w stystemie (2013 Entrant Status Check) swój status uczestnika poprzez podanie "confirmation number".
Jest to jedyny sposób na poznanie wyników losowania. Departament Stanu nie będzie wysyłał żadnych powiadomień pocztą, mailem czy też zawiadamiał o wygranej telefonicznie.
Trzymamy kciuki za wszystkich uczestników!



2012.03.26
{mso-style-name:Standardowy; {mso-style-name:Standardowy; {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-noshow:yes; mso-style-noshow:yes; mso-style-noshow:yes; mso-style-noshow:yes; mso-style-noshow:yes; mso-style-noshow:yes; mso-style-noshow:yes; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-priority:99; mso-style-priority:99; mso-style-priority:99; mso-style-priority:99; mso-style-priority:99; mso-style-priority:99; mso-style-priority:99; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-qformat:yes; mso-style-qformat:yes; mso-style-qformat:yes; mso-style-qformat:yes; mso-style-qformat:yes; mso-style-qformat:yes; mso-style-qformat:yes; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-style-parent:""; mso-style-parent:""; mso-style-parent:""; mso-style-parent:""; mso-style-parent:""; mso-style-parent:""; mso-style-parent:""; mso-style-parent:""; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin:0in; mso-para-margin:0in; mso-para-margin:0in; mso-para-margin:0in; mso-para-margin:0in; mso-para-margin:0in; mso-para-margin:0in; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; mso-pagination:widow-orphan; mso-pagination:widow-orphan; mso-pagination:widow-orphan; mso-pagination:widow-orphan; mso-pagination:widow-orphan; mso-pagination:widow-orphan; mso-pagination:widow-orphan; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-size:11.0pt; font-size:11.0pt; font-size:11.0pt; font-size:11.0pt; font-size:11.0pt; font-size:11.0pt; font-size:11.0pt; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-font-family:"Times New Roman"; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;} mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

 W weekend otrzymaliśmy informację od jednego z naszych sponsorów potwierdzającą możliwość sponsorowania ofert pracy w przetwórniach.


Jest to wiadomość, na którą czekało niecierpliwie wielu studentów.

 

Są dostępne 2 opcje:

1. własna oferta pracy - pod warunkiem, że przejdzie ona pozytywną weryfikację sponsora. Nie wszystkie przetwórnie (lokalizacje) będą akceptowane.

2. oferta pracy sponsora - w tej chwili są 2 lokalizacje: Seward i Ketchikan

Z uwagi na bardzo ograniczoną liczbę miejsc w tych 2 opcjach musimy wprowadzić zasadę "kto pierwszy ten lepszy" i specjalny cennik.

Pełne aplikacje muszą być gotowe do 30 marca. W związku z tym w przypadku zainteresowania bardzo proszę o natychmiastowy kontakt z biurem.


2012.02.28
Na prośbę Ambasady Amerykańskiej zapraszam wszystkich zainteresowanych programem Work & Travel do udziału w czacie z Szefem Działu Konsularnego w Krakowie.

Pan Jeffrey Vick będzie gościem CZATerii na portalu Interia.pl w czwartek 1 marca o godz. 17:00.

http://czateria.inte...,Jeffrey%20Vick

Jest to doskonała możliwość zadania pytań Konsulowi dotyczących programu, zwłaszcza w obliczu wielu zmian, które nastąpiły w tym sezonie i tych, które są jeszcze spodziewane.

Pytania można przesyłać już teraz.

2012.02.17
Dzisiaj Ambasada Amerykańska podała nowe daty dla programu Work & Travel obowiązujące studentów studiujących w Polsce. Nowe daty to: 25 maja - 25 września.

2011.11.29
Już za chwileczkę, już za momencik uruchamiamy programy płatnych praktyk w USA, Kanadzie, Australii i Nowej Zelandii.
W USA będą to praktyki w wielu branżach ze szczególnym uwzględnieniem sektora IT i szeroko rozumianego sektora rolniczego.
W pozostałych krajach zaczynamy od sektora rolniczego.
Zainteresowane osoby, prosimy o jak najszybsze przesyłanie CV w jęz. angielskim.
2011.11.22
Dzisiaj rozpoczynamy rekrutację na program Work & Travel 2012.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą, jak zawsze bardzo atrakcyjną, ofertą.
Prosimy zwrócić uwagę, że nastąpiło sporo zmian w regulaminie programu. 
Szczegóły są dostępne tutaj.
2011.11.15
10 listopada zakończyliśmy rozsyłanie oficjalnych potwierdzeń rejestracji wniosków do udziału w Loterii Wizowej DV-2013. Osoby, które losowały z nami, a do tej pory nie otrzymały od nas potwierdzenia, prosimy o kontakt telefoniczny lub pod adresem loteriawizowa@goglobal.pl
2011.11.05
Rejestracja wniosków do udziału w Loterii Wizowej DV-2013 została zakończona.
Dziękujemy wszystkim, którzy losowali z nami i życzymy powodzenia w losowaniu.
2011.10.31
To już ostatnie dni rejestracji elektronicznych wniosków. Ostateczny termin mija w sobotę, 5-go listopada. Jeśli zamierzasz przesłać zgłoszenie dopiero w sobotę po godz. 12-ej, prosimy najpierw zadzwoń i upewnij się, czy będziemy w stanie obsłużyć Cię na czas. Od 1-go listopada wprowadzamy też tryb nadzwyczaj ekspresowy dla niecierpliwych. Oznacza on rejestrację wniosku w ciągu 6h od przysłania kompletnego zgłoszenia.
To już ostatni dzwonek. Spiesz się!
2011.10.24
Na Państwa prośbę, podjęliśmy decyzję o wydłużeniu godzin pracy biura na czas trwania rejestracji wniosków do udziału w Loterii Wizowej DV-2013.

I tak od dzisiaj do 4-go listopada biuro będzie czynne do godz. 19-ej.
Wyjątkowo, z powodu konferencji w ambasadzie amerykańskiej w Warszawie,
2-go listopada biuro będzie czynne od 8-ej do 12-ej.
1-go listopada  pracujemy od godz. 12-ej do 18-ej. 
Pracujemy też w sobotę 29-go października od 10-ej do 17-ej.
4-go listopada, w przedostatni dzień rejestracji, biuro będzie czynne do 22-ej.
A w sobotę, 5-go listopada - od 8-ej do 15-ej.
2011.10.12
W pierwszym tygodniu trwania Loterii Wizowej zarejstrowaliśmy 300 wniosków!
Jeśli chcesz wygrać Zieloną Kartę, już teraz wyślij Swoje zgłoszenie.
W ubiegłym roku (Polacy nie brali udziału w losowaniu) zostało zarejestrowanych blisko 15 milionów wniosków z całego świata. W ostatnim tygodniu były poważne problemy z funkcjonowaniem rządowej strony rejestrującej zgłoszenia. Nie czekaj na ostatnią chwilę.
Graj w Zielone - Losuj z nami!

2011.10.04
Dzisiaj o godz. 18-ej rozpoczęła się oficjalna rejestracja uczestników w Loterii Wizowej DV-2013.
Tak wygląda oficjalne potwierdzenie rejestracji wniosku zgłoszeniowego w Loterii Wizowej DV-2013. Losuj z nami!
2011.09.12

Po 6  latach przerwy możemy ponownie brać udział w loterii zielonych kart do USA!
Chcesz wiedzieć jak to zrobić? Zajrzyj tutaj

Departament Stanu USA ogłosił dzisiaj regulamin loterii wizowej DV-2013.
2011.08.19
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za przesłane odpowiedzi.
W przyszłym tygodniu zaczniemy rozsyłać obiecane nagrody niespodzianki.

Z przyjemnością informuję, że nagrodę główną - tygodniowy kurs 
języka angielskiego na Malcie, wygrała Anna Grzywacz ze Strzelec.
Gratulujemy.
2011.07.18
UWAGA! KONKURS. NAGRODA SPECJALNA:
TYGODNIOWY KURS W SZKOLE JĘZYKOWEJ NA MALCIE
Napisz jakiego języka chcesz się uczyć i dlaczego to jest dla Ciebie 
takie ważne. Co zrobisz i jak zmieni się Twoje życie, gdy już 
osiągniesz wyznaczony cel. Nagrodzimy wszystkie odpowiedzi, a autor najciekawszej z nich otrzyma TYGODNIOWY KURS W RENOMOWANEJ SZKOLE JĘZYKOWEJ NA MALCIE: 
20h kurs jęz. angielskiego * Zakwaterowanie * Wyżywienie 
Materiały do nauki * Program pozalekcyjny * Transfer z/na lotnisko
Certyfikat ukończenia kursu * Możliwość przedłużenia kursu z atrakcyjnym rabatem
Aby wziąć udział w konkursie zarejestruj się wysyłając maila na adresrejestracjamaltakonkurs@goglobal.pl lub...

przyjdź do biura i wypełnij zgłoszenie.
Po otrzymaniu od Ciebie rejestracyjnego maila, poprosimy Cię o potwierdzenie Swojego zgłoszenia (to na wypadek, gdyby ktoś zarejestrował Cię bez Twojej wiedzy). 
Jeśli potwierdzisz Swoją rejestrację, otrzymasz od nas maila z tematem konkursowym. Odpowiedź wyślij na adres maltakonkurs@goglobal.pl
lub przynieś do biura.

 Na odpowiedzi czekamy do 16-go sierpnia 2011r. 
Zapoznaj się z regulaminem konkursu i z  polityką prywatności naszego serwisu.

Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z nami.
2011.07.11
Dodatkowy tydzień kursu języka angielskiego na Malcie wygrali: Anna Kostrzewa i Piotr Nowakowski. Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w promocji, a zwycięzcom Gratulujemy!
2011.07.01
Ucz się angielskiego w USA teraz aż o 20% taniej czyli już od $220/tydz.

A jeśli masz nie więcej niż 17 lat, skorzystaj zABSOLUTNIE WYJĄTKOWEJ 
oferty wyjazdu na najbardziej kultowe obozy w Anglii w amerykańskim stylu. 

Ucz się angielskiego w USA teraz aż o 20% taniejczyli już od $220/tydz.

EmbassyCES - najlepsza szkoła wg The Language Travel Magazine oferuje
imponujący wybór lokalizacji: San Francisco, New York, Los Angeles, 
Boston, Fort Lauderdale, San Diego, Seattle.
Wybierając 4-tygodniowy kurs możesz odbyć go w różnych miejscach.

A jeśli masz nie więcej niż 17 lat, skorzystaj z ABSOLUTNIE WYJĄTKOWEJ 
oferty wyjazdu na najbardziej kultowe obozy w Anglii 
w amerykańskim stylu
 - CAMP BEAUMONT. 
W pakiecie:
  • 15h/tydz. - kurs angielskiego
  • materiały do nauki  
  • zakwaterowanie z wyżywieniem
  • 1 wycieczka/tydz.
  • super aktywny program pozalekcyjny
  • ubezpieczenie
  • transfery z/na wybrane lotniska.
Możliwe pobyty krótsze lub dłuższe oraz wyjazd z polskim opiekunem. 

Opcjonalnie: szkółka jazdy konnej, surfingu, sportów miejskich, występów
scenicznych, cheerleaderek, akademia tenisa, piłki nożnej, gotowania etc.

2-tygodniowy pakiet teraz za 4997 pln  6997 pln
Oferta ważna do 11 lipca.
2011.06.01
Na Wasze życzenie będziemy prowadzić rekrutację 
na program Work & Travel do 24-go czerwca.
2011.05.01
Liczne zapytania z Waszej strony skłoniły nas do uruchomienia expresowego serwisu.
Od 9-go maja wszyscy niecierpliwi będą mogli zamówić expresową obsługę w ramach naszego programu Work & Travel. 

Expresowy tryb gwarantuje wizytę w ambasadzie w ciągu 10 dni od daty złożenia pełnej aplikacji do programu i dokonania wszystkich wymaganych opłat.
2011.04.20
Z ostatniej chwili:
Alaska - Rybcie 
Nowy pracodawca - tylko 10 miejsc
Lokalizacja: Kenai
Pozycja: Seafood Processor
Stawka: $7.75/h
Zakwaterowanie: koszty zwracane po zakończeniu kontraktu
Termin: 30 czerwca/3 lipca - 1/15 września
Koszt programu: $567 + opłata rejestracyjna
2011.03.31
To nie żart! 
Jeśli planujesz wziąć udział w programie Work & Travel, 
ale nadal szukasz dla Siebie odpowiedniej oferty lub czekasz na odpowiedź 
od byłego pracodawcy, zarejestruj się już teraz w opcji Job Hunting. 
Później może być 2 late. Jeśli dostarczysz ofertę, zmienisz opcję na Self.
2011.03.01
Zostań ratownikiem i spędź lato pracując na basenach.
Do wyboru masz różne lokalizacje: New York, Texas, 
Washington DC, Virginia, Daleware, etc.
Dla Bystrzaków cena Total programu wraz z gwarantowaną ofertą pracy na basenie i szkoleniem - to tylko $667

Certyfikat ratownika Amerykańskiego Czerwonego Krzyża możesz zdobyć na kursie organizowanym w Łodzi. 

Studentom spoza Łodzi zapewniamy tanie noclegi.

Szczegóły w biurze.
2011.02.14
Tylko do 14-go lutego oferujemy Wam program
w opcji Self i Job Hunting w cenie $397 
(z ubezpieczeniem i opłatą rejestracyjną). 

Dla osób, które wolą pełniejszy pakiet
przedstawiamy kilka najnowszych ofert pracy,
na które właśnie rozpoczynamy rekrutację:
LIFEGUARDS - wybrzeże wschodnie (kilka stanów) & Houston, TX
- szkolenie przeprowadzane w Polsce (w Łodzi i Lublinie)
- rozpoczęcie koniec maja/początek czerwca
- housing - jest
- 60 miejsc

HOUSEKEEPING and LAUNDRY - Myrtle Beach, SC
- rozpoczęcie 1 czerwca
- housing - jest
- 12 miejsc

RETAIL - San Diego, CA & Phoenix, AZ
- rozpoczęcie - flexible
- housing - we własnym zakresie
- 4 miejsca

HOSPITALITY positions w tym praca jako VALET - Los Angeles, CA
- rozpoczęcie maj, czerwiec
- housing do uzgodnienia
- 20 miejsc

SERVERS, KITCHEN HELP, DISHWASHER, HOUSEKEEPERS - Colorado
- rozpoczęcie maj, czerwiec
- housing - jest
- 8 miejsc

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie wypełnionego
formularza zgłoszeniowego i CV w jęz. angielskim.
2011.01.30
Jak zapewne wiecie, GoGlobal nie stosuje
dziwacznych promocji wymyślanych raz po raz.
Decydując się na udział w naszym programie
dzisiaj, masz pewność, że jest to najlepsza oferta.
Po prostu dokładamy wszelkich starań, aby
trzymać ceny na atrakcyjnym poziomie pomimo, że
będą one rosły w miarę upływu czasu.

Obecne ceny obowiązują do 14-go lutego włącznie.
Jeśli więc planujesz wyjazd, to podejmij decyzję już TERAZ!
2011.01.05
Z przyjemnością informuję, że naszą pracę wysoko ocenili
nie tylko studenci, którzy wybrali nasz program w ubiegłym sezonie,
ale również Ambasada, która pomimo naszego bardzo młodego stażu 
wymieniła GoGlobal na swojej stronie internetowej wśród firm, które 
z nią współpracują.
2010.12.22
W ten Świąteczny czas życzę Wam
odwagi w marzeniach, 
w stawianiu sobie nowych celów,
podejmowaniu ciekawych wyzwań
i determinacji w ich realizacji. 
I oczywiście udanych podróży za ocean i nie tylko.
2010.10.31
2 listopada rozpoczynamy przedsprzedaż programu Work & Travel.
W specjalnej ofercie jest dostępnych tylko 100 miejsc.

2010.10.29
Mamy do zaoferowania 3 miejsca na Internship/Training w USA dla studentów lub absolwentów kierunków turystycznych i hotelarskich.
Praktykodawca - wysokiej klasy klub golfowy
Czas trwania - 9 miesięcy
Start - 15 marca 2011
Stawka - $9/h

Zainteresowane osoby proszę o przysyłanie CV i listów motywacyjnych w języku angielskim do 23 grudnia. Wybrane aplikacje po wstępnej selekcji dokonanej przez GoGlobal będą na bieżąco przesyłane do pracodawcy.
2010.10.25
Nowy sezon rozpoczynamy w nowym biurze przy ul. Narutowicza 1.
Zapraszamy.
2010.06.17
Zakończyliśmy rekrutację.
Dziękujemy naszym klientom, którzy obdarzyli nas zaufaniem i wzięli udział w naszym programie.
Wszystkim studentom życzymy fantastycznie udanych wakacji i niezwykle zakręconych wspomnień z pobytu za wielką wodą, a tym, którzy jeszcze walczą z sesją - Good Luck!

2010.06.02
Ambasada Amerykańska w Warszawie informuje, że z dniem 4 czerwca Departament Stanu wprowadza wyższe opłaty za ubieganie się o wizę nieimigracyjną we wszystkich państwach świata. Wzrost opłat wynika z przeprowadzonych w czerwcu 2009 analiz kosztów usług konsularnych. Analizy te określiły realne koszty związane z przyjęciem interesantów, rozpatrzeniem podania i wydania wiz nieimigracyjnych w roku 2010.
Zgodnie z nową tabelą wysokość opłaty zależy od kategorii wizy. W Polsce znaczna większość osób ubiega się o wizy turystyczne, studenckie i wymiany kulturalno –naukowej. Dla nich opłata wzrośnie ze 131 dolarów do 140 dolarów.

Wysokość opłat dla innych rodzajów wiz będzie zróżnicowana.  Opłata dla wiz typu H, L, O, P, Q i R (wizy w oparciu o petycje) wynosić będzie 150 dolarów, wizy K 350  dolarów a dla wizy kategorii E  390 dolarów .
Proszę zwrócić uwagę, że wszystkie osoby starające się o wizę nieimigracyjną od dnia 4 czerwca muszą wnieść opłatę zgodnie z nową tabelą opłat.  W przypadku uiszczenia opłaty odpowiadającej równowartości 131 dolarów należy dokonać dopłaty do obowiązującej kwoty dla danej kategorii wizowej.
Nowa tabela opłat oraz informacja jak ubiegać się o wizę amerykańską jest dostępna na stronie internetowej Ambasady Amerykańskiej  http://poland.usembassy.gov
2010.05.21
Departament Stanu wprowadził nowy formularz wizowy DS-160, który zastąpi obowiązujący dotychczas elektroniczny wniosek wizowy DS-156, DS-157, DS-158. DS-160 jest to w pełni zintegrowany elektroniczny formularz, który umożliwia zebranie wszelkich informacji niezbędnych do rozpatrzenia podania osoby ubiegającej się o wizę amerykańską. Od dnia 24 maja nowy formularz DS-160 będzie obowiązywał wszystkie osoby starające się o wizę w naszym kraju a dotychczasowe formularze zostaną wycofane.  Formularz DS-160 jest już dostępny na stronie internetowej Ambasady Amerykańskiej  http://poland.usembassy.gov/poland/forms.html.

2010.05.17
Odpowiadając na Wasze liczne zapytania dotyczące rekrutacji, z przyjemnością odpowiadam, że prowadzimy ją jeszcze przez miesiąc. Cena programu rośnie jednak o $35. Aktualny cennik znajduje się na stronie http://www.goglobal.pl/koszty.html
2010.04.17
Wszystkie miejsca w przedsprzedaży w cenie $397 zostały wyczerpane.
Kolejna okazja w następnym sezonie już jesienią.
2010.04.01
Dzisiaj ruszyła nasza długo oczekiwana strona.
Będziemy wdzięczni za wszystkie uwagi.
Dzisiaj ruszyła nasza długo oczekiwana strona.
Będziemy wdzięczni za wszystkie uwagi.